piątek, 29 czerwca 2012

Received: #12, distance: 1,311 km, traveled: 11 days

A to kartka od Julii z Rosji, którą polubiłam od pierwszego zdania, w którym napisała, iż moje imię - Edyta - jest piękne :) Oprócz tego mamy wspólne zainteresowania - Julia, podobnie jak ja, uwielbia czytać. Poleca mi książki autorstwa Carla Sagana, a także Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet Stiega Larssona, która od dawna już jest na mojej liście "do przeczytania" :) Co do samej kartki, niestety moja nieznajomość języka rosyjskiego nie pozwala mi na odszyfrowanie znajdującego się na niej napisu, jednak postać tego chłopca nieodzownie przywodzi mi na myśl Tomcia Paluszka :D


identyczny zestaw znaczkowy jak tu
        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Your words mean a lot to me, so feel free to leave a comment :)