czwartek, 5 września 2013

Wygrana w konkursie u Nationalka :)

A dziś... zawitała u mnie przesyłka zawierająca moc piękności od Nationalka! :) Jest to wygrana w konkursie, który Natalia zorganizowała na swoim blogu >>klik<<,  a który polegał na podzieleniu się pomysłem na oryginalny przedmiot możliwy do samodzielnego wykonania z materiałów znajdujących się w każdym domu. Zwycięska propozycja to ażurowy abażur, który bardzo łatwo możecie wykonać, owijając nadmuchany balon wełną umoczoną w kleju z wody i mąki. Po przekłuciu balona otrzymacie konstrukcję, którą należy następnie umieścić na źródle światła. 
Efekt końcowy powinien być zbliżony do tego:

// And today... many beauties came to me from Nationalek! :) I won a contest organized on her blog >>click<<, sharing an idea for unique thing made of useless items, that are available at every home. My proposition was an openwork lampshade. To make it, you should wrap an inflated balloon with a wool soaked in glue of water and flour. After piercing the balloon you'll get a construction, which you should place on a source of light. 
The final result should be similar to that:


wersja profesjonalna, http://www.madeindesign.com/prod-random-light-moooi-refmolra-m-w.html?utm_source=JVWEB-JVShopping-EAEF643D-27-leguide2010-4635274&ectrans=1&part=leguide&utm_campaign=109187-Luminaire__Suspensions__Suspension&utm_medium=comparateur&utm_term=4635274-Suspension_Random_Light_-_Moooi


To, co znajdowało się w przesyłce, było ucztą dla zmysłów! Spod rąk Natalii wychodzą prawdziwe cuda :)
Oto woreczek aromatyczny z lawendą, którego zapach wypełnił całą kopertę po brzegi i odurzył mnie, gdy tylko ją otworzyłam :) A także igielnik, który zachęca mnie do wykorzystania go i radosnej twórczości przy użyciu nici i igieł:

//  Things, which I found in a package were a feast for the senses! Natalia makes incredible things using her own hands :) Here you can see the aromatic bag filled with lavender. Its smell dominated the entire envelope :) And pincushion, which encourages me to happy activities with using needle and thread:




Urocze bransoletki, którym już dziś nie mogłam się oprzeć i jedna z nich spędziła ten dzień na mojej ręce :)

// Charming bracelets, which I couldn't resist and was wearing one of them all day long :)




I jeszcze coś, co ucieszy każdego Pocztówkowicza:

// And something, what makes all the Postcard Collectors happy:





Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję, Natalio! :)
Thank you so much, Natalia! :)

2 komentarze:

  1. Ale mi miło ! ;) Zawitać na blogu pocztówkowym :) Marzeniee ;) Dziękuję bardzo za miłe słowa, mam w planie zorganizować jeszcze konkurs, ale muszę nagromadzić coś fajnego :) Może torba, albo koszulka? :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam ;):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo miło ;) Co do kolejnych konkursów - z Twoich dwóch propozycji nagród lepsza wydaje mi się torba, gdyż jest bardziej uniwersalna i jeden rozmiar pasuje dla każdego ;) Choć jak przypomnę sobie koszulkę, którą prezentowałaś na swoim blogu - dostać taką to też marzenie ;) Ślę pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Your words mean a lot to me, so feel free to leave a comment :)