wtorek, 13 sierpnia 2013

Koperta od Inny :)

Jestem podekscytowana! :) Od Inny dostałam pięknie wykonaną, ogromną, chińską kopertę z nadrukowanym tradycyjnym smokiem i  z cudownymi niespodziankami w środku! Wprost zakochałam się w reprodukcji obrazu Gustava Pope'a zatytułowanego Lilie. Urzeka mnie ta wdzięczna, delikatna, eteryczna kobieca postać. Oprócz tego Inna dołączyła dwie kartki z dziecięcymi rysunkami, zawsze fascynowała mnie wyobraźnia w pierwszych latach życia. Bardzo kolorowe, żywiołowe kartki, ciekawe, czy zostały namalowane ręką jednego dziecka? Dostałam też druczek upamiętniający 16th Asian Games, jak udało mi się dowiedzieć, największe przedsięwzięcie w historii gier, na które składało się 476 wydarzeń w 42 konkurencjach, w których brało udział prawie 10 000 uczestników, imponujące liczby!

// I'm so excited! :) I received from Inna beautifully made, huge Chinese envelope with traditional dragon printed on it and with amazing surprises inside! I've just fell in love with reproduction of the painting titled Lilies by Gustav Pope. This grateful, delicate, ethereal female figure truly enchantes me. Inna added also two cards with children's paintings. I was always fascinated by imagination of first years of living. Very colorful, lively postcards. I wonder if they were painted by hand of the same child? I received also a leaflet in commemoration of the 16th Asian Games, the biggest project in history of games with 476 events, 42 disciplines and almost 10 000 participants, impressive numbers!























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Your words mean a lot to me, so feel free to leave a comment :)